Els alumnes de l’institut Rocagrossa engeguen la campanya CAP INFANT SENSE ESPORT, amb l’objectiu que les famílies sense recursos de Lloret de Mar comptin amb material esportiu per als seus fills, ara que s’acosta l’època de Nadal.
Es tracta d’una iniciativa que sorgeix de l’alumnat, que enguany té en compte totes les mesures de seguretat contra el coronavirus. La campanya s’inicia per tercer any consecutiu, després de la bona acollida de les edicions anteriors. Tot i que és una incògnita saber com anirà enguany, donat el context de crisi, es fa una crida a la col·laboració.
Els alumnes demanen als veïns que donin de material esportiu que tinguin a casa i que ja no facin servir. Pilotes, patins, raquetes, bambes, samarretes o qualsevol altre estri esportiu.

Luca Savelkoul, del cicle superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva, exposa que volen oferir les “mateixes oportunitats” a tots els infants per practicar esport.
Els alumnes que organitzen la campanya estaran tota aquesta setmana penjant els cartells per Lloret i portant les caixes per recollir el material esportiu als centres educatius, instal·lacions esportives i clubs de la vila.
El director de l’institut Rocagrossa, Quique Molina, destaca que la campanya fomenta la solidaritat i que té una gran acceptació a Lloret. Conclou que “estem orgullosos dels alumnes”.
Tot i la crisi per la pandèmia, des del Rocagrossa esperen que la resposta davant la campanya siguin bona, com ha estat en els anys anteriors.
L’any passat, es van recollir 300 objectes de material esportiu, tot un èxit, que com en aquesta ocasió es lliuraran a Cáritas. Serà la ONG qui donarà el material a les famílies en situació de vulnerabilitat.
La campanya CAP INFANT SENSE JOGUINA de l’institut Rocagrossa comença aquesta setmana i s’allarga fins el 15 de desembre. La iniciativa sorgeix de l’assignatura Projectes i la duen a terme una 30a d’alumnes que ho fan tot: des de l’organització fins a la difusió, passant pel disseny de cartells, el repartiment de les caixes als diferents centres, la recollida de l’equipament esportiu i l’entrega a Càritas.