La sèrie VIDA PERFECTA, de Leticia Dolera -on hi surt l’actor lloretenc Paco Moreno- s’estrena als Estats Units. Després de l’èxit allà de VENENO, la plataforma americana HBO MAX ha decidit apostar per aquesta ficció espanyola, premiada a Cannes.
La sèrie, que acaba de rodar la segona temporada, ha firmat un acord de producció internacional amb la plataforma. Així, la ficció original de Movistar Plus s’emetrà als Estats Units a través del servei de streaming, on es veurà a finals d’aquest mes de gener.
Paco Moreno -que interpreta un escultor de nom Sebas, que treballa al Museu de Cera de Barcelona- destaca que VIDA PERFECTA és una “sèrie innovadora en el sentit que el 90% de l’equip el conformen dones, que estan adoptant rols de decisió en el món del cinema i les sèries”.

La primera temporada de VIDA PERFECTA va ser aplaudida per la audiència, la crítica i festivals com Cannes Series on va ser premiada com la millor sèrie i al seu trio protagonista. A més, VIDA PERFECTA ha guanyat el FOTOGRAMAS DE PLATA, dos premis Feroz a la millor sèrie de comèdia i al millor actor de repartiment per a Enric Auquer, que també es va endur el premi Ondas.
La segona temporada de VIDA PERFECTA, on també hi surt en Paco Moreno, s’espera a la tardor, amb 6 episodis de 25 minuts. En clau de comèdia dramàtica, les protagonistes s’enfronten a les seves pors i desitjos pel que fa a l’amor, la parella, la maternitat o la família.
L’actor lloretenc té un altre estrena entre mans: la versió doblada al castellà de BENVINGUTS A LA FAMÍLIA. La comèdia de TV3 s’ha traduït i es veurà a finals d’aquest mes al canal Comedy Central.