A partir d’aquest diumenge i fins al 7 de febrer, se celebra la Tradeinn Cursa Virtual contra el Càncer a les comarques de Girona, amb Lloret de Mar com un dels punts de pas de l’esdeveniment solidari. L’objectiu és recaptar diners per a la lluita i les investigacions oncològiques, en un any en què la majoria d’ajudes s’han destinat a la pandèmia de la Covid-19.
Cristina Pané, presidenta de la secció local de l’associació Catalunya contra el Càncer, anima tothom a ser solidari i apuntar-se a la cursa.
Precisament, a causa de la pandèmia, s’ha anul·lat la cursa solidària contra el càncer que se celebra cada any a Girona. Per aquest motiu, s’ha decidit organitzar aquesta prova virtual, en què els participants podran fer la cursa a la seva manera i quan vulguin, entre el 24 de gener i el 7 de febrer. Per inscriure’s, cal entrar al web de l’Associació Espanyola Contra el Càncer de Girona. El preu del dorsal és de 5 euros.
Hi ha dues opcions: córrer o caminar sense límit de temps, o bé completar 5 o 10 quilòmetres a través de la plataforma Rockthestport. A més, tothom que passi per algun dels punts de pas que hi ha repartits pels municipis de la demarcació de Girona entrarà en un sorteig de regals dels col·laboradors de la prova.
Per poder guanyar un dels premis, cal fer-se una fotografia o vídeo i penjar-ho a les xarxes socials amb els hastags #JoCorroPerTu i etiquetant el perfil de l’Associació Catalunya Contra el Càncer de Girona.

Un dels punts de pas és Lloret de Mar, amb dos espais concrets: el Carrer Sant Pere i l’Església de Sant Romà. La resta de municipis són Banyoles, Figueres, Girona, L’Escala, Maçanet, Sant Feliu de Guíxols, Sant Hilari i Vilobí.