Sense futbol sala, per la jornada de descans, arriba un cap de setmana amb molts partits. I és que la majoria d'equips ja han iniciat les seves competicions.
La jornada comença aquest vespre, amb el primer partit de lliga del Club Hoquei Lloret. Els homes de Manolo Barceló jugaran a la pista del Vilafranca, per tal d'aconseguir els primers punts de la temporada a l'OK Lliga. Serà a partir de 3 quarts de 9 del vespre.
El Club de Futbol Lloret afrontarà el primer derbi gironí de la temporada. Lequip d'Edu Urdiales rebrà a casa el Farners, amb la intenció de seguir fent un fortí del Camp Municipal d'Esports. Serà un duel atractiu que en la temporada passada va acabar amb un resultat de 6-5 a favor del Lloret. Es jugarà demà, a les 4 de la tarda.
També en futbol, l'equip femení de la Preferent s'enfrontarà a casa al Sant Quirze Besora. Les lloretenques volen seguir amb el seu bon inici davant un equip que encara no ha aconseguit puntuar. El partit es jugarà diumenge, a les 5 de la tarda, en el Camp Municipal d'Esports.
En bàsquet, el sènior femení buscarà la primera victòria de la temporada, després de tres jornades sense guanyar. Les lloretenques rebran el Salt "B", un altre equip que no ha iniciat el campionat amb bon peu. El partit arriba demà, a les 7 de la tarda, des del Pavelló d'El Molí.
Parlem de voleibol. Les lloretenques jugaran aquest dissabte a casa davant el Vall d'Hebrón amb la intenció de guanyar per seguir liderant la classificació. El duel es disputarà a les 4 de la tarda.
Per acabar, Lloret acull un torneig de Picht and Putt en el Papalús. Una competició d'àmbit internacional, que tindrà lloc demà i diumenge.
I precisament demà passat coincidirà amb la trobada de cotxes clàssics, al centre de Lloret. Com cada segon diumenge de mes, els aficionats al motor s'aplegaran a la plaça Pere Torrent. Així, mostraran i admiraran vehicles que tenen un mínim de 25 anys d'antiguitat.