BDBH – 29 JULIOL 2016

BDBH – 29 JULIOL 2016

00:00



Entrevistem Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, per parlar del reconeixement a un turista noruec per la seva fidelitat, en venir cada any de vacances a Lloret, des del 1984.

D’altra banda, ja sabem quina empresa oferirà el castell de focs artificials que tancarà la Festa Major de Santa Cristina de l’any que ve, al 2017. Seran els Hermanos Ferrández, una pirotècnia de Múrcia que ha guanyat el concurs internacional dels focs artificials de Blanes. Avui conversem amb un d’ells, Leonardo Ferrández.

A la segona part, valorem diferents temes amb el regidor de Cultura i Festes. Amb Albert Robert, comentem el fet que avui toqui a Lloret un dels Maná autèntics, Héctor Quintana, que acompanya la banda clònica +DManá. També fem balanç de la Festa Major de Santa Cristina, que ja hem deixat enrere, i el nombre de descàrregues que està tenint l’aplicació Lloret Smart.

També coneixem en què consistirà l’actuació de la colla gegantera de Lloret aquest cap de setmana a l’aplec internacional de Perpinyà. Ho explica el cap de colla, Albert Santiago.

Diumenge tenim una cita solidària amb Mechones Solidarios, que fa perruques de cabell natural per a malalts de càncer. Es tracta de la segona col·laboració desinteressada de Lloret amb aquesta associació. Entrevistem la seva impulsora, Estela Guerisoli.

ÀUDIOS