La Biblioteca de Lloret de Mar ofereix des d’avui i fins a finals d’abril un total de vuit cursos i tallers sobre noves tecnologies. Les temàtiques inclouen formació sobre recerca de feina a Internet, antivirus, correu electrònic, telèfons mòbils, tauletes o navegació a la xarxa. Un exemple concret és que els usuaris aprendran a elaborar ‘vídeocurrículums’.
Les inscripcions s’han de formalitzar al mateix equipament, de forma presencial o en línia. Es tracta de classes gratuïtes, que inclouen novetats com «la formació de telèfons intel·ligents i tauletes per a majors de 55 anys».
La majoria de cursos tenen una quinzena de places i la durada va d’un dia a una setmana sencera. Aquesta formació s’adreça a persones adultes que volen familiaritzar-se amb Internet i les noves tecnologies. Cristina Piqué, tècnica auxiliar de la Biblioteca, subratlla que l’objectiu és «trencar la fractura digital».
Aquesta és l’oferta formativa de la Biblioteca durant els primers mesos de l’any. Al 2015 va realitzar fins a 17 cursos, amb 198 alumnes.
