L’associació de veïns del nucli antic torna a convocar el concurs de guarniment de balcons de cara a la Festa Major de Santa Cristina.
Hi poden participar tots els veïns i comerciants del barri. Tal com ha explicat Jordi Pérez, membre de l’associació, el jurat valorarà l’originalitat i que estigui relacionat amb la Festa Major.
Aquesta serà la segona edició del certamen i l’entitat espera superar la participació dels 25 balcons que es van presentar l’any passat. Tot i així, els organitzadors reconeixen que és una època de molta feina per als lloretencs.
Qui vulgui participar al concurs, ha d’apuntar-se a través de la pàgina web de l’Associació o amb el QR que hi ha en els cartells que s’han repartit. Els premis per als tres millors balcons encara s’han de definir i el lliurament es farà el 29 de juliol en el centre cívic del nucli antic.
