El científic i escriptor Salvador Macip serà aquest dimarts a Lloret per comentar la seva premiada novel·la Ullals, escrita al 2010 amb Sebastià Roig. Una història de terror situada a l’Empordà i inspirada en fets reals.
Tot i que la novel·la va guanyar el premi Joaquim Ruyra de narrativa juvenil, Salvador Macip destaca que l’obra també s’adreça a un públic adult.
Salvador Macip -que és veí de Blanes però viu a Anglaterra on fa recerca oncològica- ja va venir l’any passat a Lloret a parlar sobre el càncer. En aquesta ocasió, vindrà a la biblioteca com a escriptor. A banda de ser metge i investigador, Macip té una llarga trajectòria com a autor de ficció i com a divulgador científic. També col·labora amb diversos mitjans de comunicació, com El Periódico i l’Ara.
Demà comentarà la inquietant novel·la Ullals. Serà a partir de les cinc de la tarda, a la sala polivalent de la biblioteca. L’acte és obert a tothom.
Dimarts 19 de desembre a les 17.00 h. Salvador Macip comenta "Ullals" a la Sala Polivalent de #bibliolloret https://t.co/t2rIsaOq9m @macips01 #quèfemalesbiblios #lloret #MyLloret #clecturabibliolloret
— Biblioteca Lloret (@BiblioLloret) December 12, 2017