15 donants nous, en la jornada de sang d’aquest dijous a Lloret

És dada realment bona, juntament amb les 76 donacions recollides d'una campanya que continua avui al Teatre.

Donació de sang al centre cívic del Rieral, aquest dijous.

Aquest dijous s’han recollit 76 donacions de sang a Lloret de Mar. Hi ha hagut fins a 15 donants nous i 2 oferiments de gent que ha volgut però no ha pogut donar sang per algun motiu al centre cívic del Rieral. Són dades realment espectaculars, segons el Banc de Sang i Teixits de Girona.

La campanya de donació continua avui divendres, 27 d’octubre, durant tot el dia (de 10 a 14h i de 16 a 20.30h) al Teatre de Lloret.

De cada bossa de sang recollida,se’n separen els components, entre glòbuls vermells i blancs, plasma i plaquetes. I es van subministrant als hospitals en funció de la demanda. Ara mateix hi ha reserves per a 6 dies, quan el nivell òptim és que hi hagi sang per a 9 o 10 dies.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.