10.5 C
Lloret de Mar

19 medalles per a la Karate Driss Academy a l’Open Costa Brava

Cinc de les medalles van ser d'or i les van obtenir Naira Rumi, Jon Claret, Íker Molina, Izan Delgado i Usama Karach.

Els participants, al torneig (Karate Driss Academy)
Els participants, al torneig (Karate Driss Academy)

Darreres Notícies

La Karate Driss Academy va aconseguir un total de 19 medalles en el torneig Open Costa Brava, disputat el passat cap de setmana a Sant Feliu de Guíxols. De tots els metalls, cinc van ser d’or, set de plata i set més de bronze.

servicios profesionales jimenez

Les cinc medalles d’or les van obtenir els següents competidors: Naira Rumi, Jon Claret, Íker Molina, Izan Delgado i Usama Karach. El director de l’entitat, Driss Labied, es mostra molt satisfet amb els resultats i destaca que és un torneig que els ajuda a seguir amb la seva preparació de cara a la Lliga Nacional.

“Ha estat el primer torneig de la temporada i hem aconseguit cinc ors, set plates i set bronzes i això ens serveix per preparar la Lliga Nacional”

Driss Labied

La pròxima cita del calendari pel club serà l’1 d’octubre, en què un dels competidors, Usama Karach, que en l’Open Costa Brava va aconseguir un or i una plata, disputarà la segona fase de la Lliga Nacional Cadet.

“L’1 d’octubre tenim la segona fase de la Lliga Nacional de cadets, tenim un noi que està molt bé en el rànquing a Espanya”

Driss Labied
Els participants aixecant les copes (Karate Driss Academy)
Els participants aixecant les copes (Karate Driss Academy)

Pel mes de novembre, els més petits de la Karate Driss Academy, infants entre 7 i 13 anys, també disputaran la segona fase de la Lliga Nacional.

spot_img

El + Vist