9Art exposa a la Casa de la Cultura a partir d’aquest divendres

La mostra s'inaugura aquest divendres a les vuit del vespre i es podrà visitar fins al 9 de setembre.

Cartell

9Art exposa a la Casa de la Cultura a partir d’aquest divendres

00:00



Aquest divendres s’inaugura a la Casa de la Cultura una exposició del grup 9Art. El formen nou artistes amb trajectòries personals destacades que s’uneixen per fer mostres col•lectives com la que es podrà visitar a Lloret fins al 9 de setembre.

Són en Joan Abras (conegut a Lloret per l’escultura de l’Economia del passeig marítim), en Xavier Bisbe, en Fermí Colomer, en Joan Colomer, la Monika Grygier, en Lluís Parramon, l’Enric Rubió, en Pere Ventura Julià i en Tomàs Vilà, que ha explicat que l’exposició la conformen entre setanta i vuitanta obres molt variades.

9Art és un grup que es va formar a Anglès, a partir d’una exposició que es feia anualment impulsada per Enric Rubió i Gerard Roca i que cada any va anar incrementant el nombre d’artistes. A Lloret, la mostra arriba a través de la Diputació de Girona. La inauguració és demà passat a les vuit del vespre i hi seran present els artistes.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.