A la venda les entrades per veure ‘3 almas de mujer’, amb Carolina Villegas

La lloretenca, juntament amb Nora Muñoz i Ana Oropesa, portarà l'espectacle de pròpia creació al Teatre de Lloret el 7 de maig.

'3 almas de mujer' (Marina Luna)
Carolina Villegas
A la venda les entrades per veure ‘3 almas de mujer’, amb Carolina Villegas
00:00

Ja estan a la venda les entrades per anar a veure 3 Almas de Mujer al Teatre de Lloret el proper 7 de maig. El grup està format per tres dones, entre les quals la lloretenca Carolina Villegas. L’acompanyen Nora Muñoz i Ana Oropesa; totes tres nascudes a diferents punts de l’Estat espanyol. A l’escenari, també hi apareixeran Brenda Delgado, a la percussió, Silvia Reina, cantant, i Puneh Farnhani, a la guitarra.

En aquesta proposta escènica, que s’havia d’interpretar a Lloret quan va esclatar la pandèmia, les tres artistes mostren quin és el cicle vital d’una dona bailaora, des dels seus inicis fins a la seva consolidació i maduresa com a artista.

“És un espectacle de flamenc, però argumentem una història, basada en el cicle de la vida de la dona, des que neix fins que arriba a l’alliberament, passant pels estereotips de la dona en el moment del ball i la dansa”

Carolina Villegas

Carolina Villegas ha explicat que el van estrenar a Sevilla, on es van conèixer les tres, i assegura que va ser un èxit.

'3 almas de mujer' (Marina Luna)
‘3 almas de mujer’ (Marina Luna)

I anima a tothom a anar a veure l’espectacle al Teatre de Lloret. En aquest sentit, assegura que agradarà un públic ampli, ja que és una proposta que va molt més enllà del flamenc.

“M’he animat a fer aquesta obra per no fer només flamenc, sinó, amb el flamenc, transmetre un missatge i fer una obra sense parlar, tot representat amb la dansa”

Carolina Villegas

3 Almas de Mujer arriba al Teatre de Lloret dissabte de la setmana que ve, 7 de maig, a dos quarts de deu de la nit. Les entrades, que valen 18 euros, es poden comprar a l’Escola de Dansa Carolina Villegas o a la Joieria Bostini, al carrer de la Vila. També se’n vendran el dia de l’espectacle al mateix Teatre.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.