Àlex Monner, presència magnètica a ‘Jo mai’

Expectació a Lloret de Mar amb l’obra que es representa aquest dissabte en el teatre. Es tracta de ‘Jo mai’, una producció nominada als Max de Teatre com a millor espectacle revelació, entre altres guardons. La protagonitza Àlex Monner, un dels joves actors més emergents de Catalunya, conegut especialment per la participació a la sèrie de televisió […]

Dues entrades de teatre

Àlex Monner i una entrada de teatre
Àlex Monner, presència magnètica a ‘Jo mai’

00:00



Expectació a Lloret de Mar amb l’obra que es representa aquest dissabte en el teatre. Es tracta de ‘Jo mai’, una producció nominada als Max de Teatre com a millor espectacle revelació, entre altres guardons. La protagonitza Àlex Monner, un dels joves actors més emergents de Catalunya, conegut especialment per la participació a la sèrie de televisió ‘Polseres Vermelles’.

Assenyala que ‘Jo mai’ explica la història d’uns amics que es retroben en un bar, després de dos anys sense veure’s. Allà “recuperen tot el que no s’han dit, tot el que els ha passat… l’obra parla de moltes coses, per exemple de violència de gènere”.

En declaracions al programa ‘L’Aperitiu’, que estrena nova temporada aquest dissabte (de 12 a 13 h a Nova Ràdio Lloret), Monner considera que l’obra ‘Jo mai’ s’adreça a “totes les persones de 14 a 30 anys que s’estiguin replantejant la vida” i afegeix que la peça “és força propera, fins i tot hi ha moment en què ens acostem al públic”.

‘Jo mai’, escrita i dirigida per Ivan Morales, compta en el repartiment amb Monner, Marcel Borràs, Xavier Sáez, Oriol Pla i Laura Cabello. Es representa aquest dissabte, a partir de les 9 de la nit, en el teatre. Les entrades valen 12 euros.

Si les voleu de franc, teniu la possibilitat que us toquin les entrades que podreu veure passejant per la Botiga al Carrer.

Lloret de Dalt celebra la seva Festa Major particular aquest cap de setmana

La programació inclou activitats culturals, lúdiques i germanor amb una ruta guiada que repassarà els orígens de la urbanització.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.