Àngel Mullera no ha pogut finalitzar la cursa disputada aquest dijous a la nit, en la primera edició del Trofeu Nacional Ciutat de Sagunt (València). Després de dos anys, l’atleta lloretenc ha tornat a competir en la prova dels 3.000 metres obstacles, però en el segon quilòmetre es va retirar.
El corredor del Lloret La Selva explica que les sensacions no van ser bones i que li va faltar ritme. Assenyala, a més, que “no va ser el debut somniat, des del principi em notava estrany i quan vaig passar pel quilòmetre 2 vaig decidir parar”.
Ara, Mullera es prepara per afrontar noves cites. La seva participació al Campionat d’Espanya és molt complicada i, per tant, es fixa una nova competició a Jaen, el 6 de setembre, on vol tornar a mostrar-se competitiu.
Recordem que Àngel Mullera feia dos anys que no corria una prova de 3.000 obstacles. Ho va fer aquest dijous a Sagunt.