Aquest cap de setmana comença el festival Lloret – País del Gat de Lluna

Des de dissabte fins dijous de la setmana que ve es faran diverses activitats relacionades amb els gats. El més destacat seran la cercavila i les actuacions de diumenge.

Fotos d'una edició passada

Cristian Martínez
Aquest cap de setmana comença el festival Lloret – País del Gat de Lluna

00:00



Aquest cap de setmana comença la desena edició del Festival Internacional Lloret – País del Gat de Lluna, organitzat pel Museu del Gat.

El festival s’inaugurarà dissabte amb una exposició fotogràfica titulada Oh my cat!. A més, les persones que vagin disfressades de gat participaran en un concurs, tal com ha explicat Cristian Martínez, de la Casa de Rússia de Lloret. El plat fort de la festa, però, serà diumenge, amb una cercavila i diverses actuacions al llarg del dia.

El festival s’allargarà durant tota la setmana que ve amb diferents activitats: dilluns hi haurà una projecció de pel•lícules relacionades amb els gats, dimarts un concert i una entrega de premis, dimecres un concurs de karaoke i dijous un altre concert internacional. Tots els actes es faran a la Casa de Rússia a dos quarts de nou del vespre.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.