Avui s’ha obert el termini de preinscripcions per als cursos esportius municipals. Les activitat s’adrecen, especialment, a majors de 60 anys i a menors d’edat. Aquest any, com a novetat, els interessats només poden apuntar-se en línia, mentre que el pagament s’haurà de realitzar a la Piscina Municipal, amb cita prèvia.

L’oferta pel públic sènior -els majors de 60 anys empadronats a Lloret- compta amb classes de natació, aquagym, assessorament aquàtic, gimnàstica de manteniment, marxa nòrdica i ioga. Pel que fa als infants i joves d’entre 5 i 17 anys, s’ofereixen cursos de natació de diferents nivells.

També hi haurà disponible, per a majors d’edat, una activitat de manteniment als parcs de salut, per fer exercici un o dos cops per setmana. A més, es posarà a disposició dels majors de 14 anys el carnet del programa “corre-camina”, que permet córrer o caminar pel carril exterior de gespa artificial de les Pistes d’Atletisme.
Tot plegat té com a objectiu fomentar la salut i la pràctica esportiva, segons argumenta la regidora d’Esports, Anna García-Castany. Afegeix que “és important motivar la gent, posant facilitats com els preus assumibles dels cursos”.
Cal tenir en compte que aquest any, a causa de la covid, els cursos esportius limiten l’aforament i mantenen les mesures de prevenció ja habituals: ús de mascareta en espais comuns (no en la pràctica esportiva), higiene de mans i distància social.
El llibret (que podeu consultar aquí), amb tota l’oferta, els preus i la informació relativa a les preinscripcions, es pot descarregar al web de l’Ajuntament. A més, també s’inclou l’activitat i els contactes de les diferents entitats, clubs i associacions esportives de la vila. També s’editarà en paper i es trobarà a les dependències municipals.