L’artista brasiler Baggadread, que viu a Lloret de Mar, acaba de publicar un nou videoclip, amb la col·laboració del cantant Salva Rambla. Es titula Videogame i està rodat en diferents espais de la vila, com Cala Canyelles o el passeig Verdaguer. Ell mateix explica que la cançó mostra que la vida no és un videojoc i cal aprofitar-la.
https://www.youtube.com/watch?v=v_DyPg815aw
La seva música barreja diferents estils com el reggae, l’ska, el hip hop, el blues o el jazz. El cantant i compositor, que sempre fa temes propis, no s’encasella en cap estil concret, sinó que, en paraules d’ell mateix, ofereix World music, és a dir, “música del món”. La temàtica de les seves cançons és variada, però sempre mostren una filosofia positiva i optimista.
La vinculació de l’artista amb la música va començar als quatre anys i, des d’aleshores, assegura que no ha parat de créixer en aquest món. El seu nom artístic va crear-lo arran d’un retir espiritual que va fer fa temps.
Baggadread ja treballa en un nou disc, que preveu que surti publicat d’aquí a sis mesos.
