Arranquem el magazine informatiu matinal de la ràdio de Lloret de Mar explicant-vos que la plaça Pere Torrent de Lloret és la primera de Catalunya amb realitat augmentada. Es tracta d’un projecte innovador que farà que les persones que passegin per aquest espai es trobin amb elements de jocs infantils amb efectes virtuals. Aquests, transformaran el món real en un univers interactiu i digital. Aquest ha estat el resultat, després que hagin finalitzat gran part de les obres previstes a la plaça Pere Torrent. El projecte de remodelació i millora dona més visibilitat a la Casa de la Cultura i converteix la plaça en un espai més amable pel que fa a l’estètica, amb nous elements urbans d’il·luminació, mobiliari i jardineria. Ara, queda pendent la pintura de la superfície, que es farà a l’octubre. A més, també s’ha fet un reforç estructural i d’impermeabilització a les zones treballades, per evitar filtracions d’aigua al pàrquing subterrani. Aquest espai d’aparcament ja s’ha reobert, coincidint amb la finalització de les obres. En parlem en el programa d’avui amb el regidor d’Urbanisme, Albert Robert.
D’altra banda, Jordi Capdevila continuarà quatre anys més com a Jutge de Pau de Lloret de Mar. Així es va decidir en el ple del passat divendres. D’aquesta manera, seguirà ocupant el càrrec fins al 2024. L’entrevistem en directe per valorar el seu nomenament.
A la segona part, expliquem que ja s’han esgotat totes les localitats disponibles pel concert de Susana Ventura, coneguda artísticament com Suu. Serà aquest divendres, a la plaça Germinal Ros, a partir de les nou de la nit.
Després, parlem de la campanya #RetornAlMar, que té per objectiu descobrir una gran varietat d’espècies marines a través de fotografies. Expliquem en què consisteix la iniciativa i com es pot participar amb el president de Xatrac, Santi Escartín.
