Arribem al divendres destacant un esdeveniment, Lloret de Mar és la seu, avui, d’una taula rodona sobre turisme. Organitza CCOO. Es titula “Cap a un model turístic sostenible a comarques gironines. Reptes i oportunitats”. La trobada, que s’organitza avui, comença a les 11 del matí, a la sala polivalent de la Biblioteca.
Hi haurà cinc ponents: Jaume Dulsat, alcalde de Lloret; Pere Cornellà, president de PIMEC Girona; Ward Wijngaert, gerent de l’Associació de Càmpings de Girona i professor en el Grau de Turisme de la Universitat de Girona; Ramón González, secretari general de CCOO de Serveis de Catalunya; i Belén López, secretària general de CCOO de les Comarques Gironines.
Entrevista a Belén López, secretària general de CCOO de les Comarques Gironines, que explica la raó per la qual es fa aquesta trobada per parlar de turisme.
Entrevista a Daniel Bronicki, representant de Lloret En Comú, ja que les joventuts del partit organitzen aquest dissabte una concentració reivindicativa per demanar la regularització dels immigrants il·legals. Serà a les 7 de la tarda, a la plaça de la Vila.
Entrevista a Jennifer Pérez, regidora d’Igualtat, en motiu del Clon Festival, que comença aquest dissabte amb un tribut a Héroes del Silencio. Doncs bé, al recinte del concert comptarà amb el Punt Lila, per alertar sobre agressions sexuals o sexistes.
Entrevista a Anna Rosa Bou, responsable del Club Rem Santa Cristina, que ja ha tornat als entrenaments, amb diferents sortides a l’aigua dels seus equips. Tot i que durant el confinament han realitzat exercicis a casa, ara els vogadors han pogut retrobar-se de manera presencial per dur a terme sessions preparatòries.
Per acabar, expliquem que Lloret de Mar potencia les activitats a l’aire lliure aquest estiu, amb propostes educatives i esportives. Ho fa a través del programa Lloret Nature Summer, amb l’objectiu de posar en valor els atractius naturals de la destinació.