BDBH – 20 NOVEMBRE 2017

BDBH – 20 NOVEMBRE 2017

00:00



Avui expliquem que els viatges de la Imserso cauen un 50% a Catalunya i volem saber com afecta aquesta situació a Lloret. Els viatges de l’Imserso cap a Catalunya han caigut un 50% per la incertesa derivada de la situació política i la percepció que hi ha un conflicte social, segons la Federació Espanyola d’Associacions d’Agències de Viatges que comercialitzen aquestes minivacances per a jubilats.

Catalunya suposa fins a un 70% de l’oferta de l’Imserso, que són 1 milió 350.000 places. Es concentren a la Costa Brava, la Costa Daurada i Barcelona, i són les que s’esgoten sempre primer i fins i tot es fan llistes d’espera. Però això ha canviat radicalment a l’octubre, al novembre i al desembre, amb la meitat de places lliures.

Entrevista a Enric Dotras, president del Gremi d’Hostaleria, per saber com afecta aquesta situació a Lloret de Mar.

Entrevista a Paulino Gracia, regidor de En Lloret Sí se Puede, ja que ha dissol el cercle de Podem a Lloret per les discrepàncies amb la cúpula nacional.

Expliquem que aquesta setmana hi ha dos plens a l’Ajuntament: un, aquesta tarda, per nomenar el Síndic del Ciutadà, a qui se li ha acabat el mandat de 5 anys, i l’altre, dimecres, per fer el sorteig dels membres de les meses electorals del proper 21D.

Repassem els resultats esportius del cap de setmana.

Entrevista a Norma Rivas, membre de Creu Roja, per parlar de la recollida de joguines noves del proper dissabte a Lloret.

Informem e  com se suma Lloret al festival SOM CULTURA durant el proper cap de setmana i  ens fem ressò de la inauguració de l’escultura dedicada a Bolsena, la ciutat italiana amb la qual Lloret està agermanada, i de com va anar la Trastukada del passat dissabte.

ÀUDIOS