BDBH – 28 FEBRER 2019

BDBH – 28 FEBRER 2019

00:00



Avui obrim el magazine informatiu matinal de la ràdio de Lloret de Mar explicant-vos que Lloret fa un pas endavant per convertir-se en un destí de referència per a persones celíaques. L’Ajuntament ha signat un conveni de col·laboració amb l’associació de Celíacs de Catalunya. L’objectiu és millorar la qualitat de vida de les famílies amb persones celíaques, oferint menús sense gluten als establiments, tant si són restaurants o bars, així com hotels. Comentem aquestes i altres dades amb Lluïsa Barberan, de l’associació de Celíacs de Catalunya. Abans, escoltem l’alcalde Dulsat i Mariona Planesas, de l’hotel Anabel, l’únic que ofereix menús sense gluten.

D’altra banda, expliquem que Lloret En Comú considera prioritari que es declari el Pere Torrent centre de màxim complexitat i que es construeixi un nou col·legi a la vila. En uns minuts, entrevistem el candidat Miguel Gracia.

A la segona part, donem veu a Marc Dailos. Amb ell valorarem que el club de Judo Nova Unió ha aconseguit tres medalles en el Campionat de Catalunya de Judo, disputat el passat cap de setmana.

I acabem fent-nos ressò de la proposta del cineclub Adler per aquest dijous. Projecta UN ASUNTO DE FAMÍLIA, pel·lícula humanista guardonada amb la Palma d’Or, al Festival de Canes, i el premi Donostia, a Sant Sebastià. En parlem amb Joan Moret, president del cineclub.

ÀUDIOS