25 C
Blanes

BDBH – 28 MAIG 2020

Aquest dijous abordem, des d’un punt de vista local, el següent titular: l’Estat espanyol obrirà la frontera als turistes estrangers a partir del juliol. Pedro Sánchez ha animat els turistes internacionals a començar a preparar les seves estades a Espanya, així com al sector del turisme i l’hostaleria a què “es preparin per reprendre la seva activitat en pocs dies”. Recordem que en el cas de Lloret aquesta preparació consisteix en un pla de formació transversal, pel qual hi han passat ja més de 8.000 persones. La finalitat és conèixer les mesures d’higiene i seguretat per afrontar la temporada turística amb les màximes garanties i prevenir el contagi de la COVID-19. De fet, aquest dilluns es va organitzar una webinar per part del Club d’Economia, on hi va participar l’alcalde. Allà va afirmar que l’anunci d’obertura de les fronteres al juliol havia generat “positivisme i ganes de viatjar entre la gent”. Va afegir que “Lloret captarà turisme internacional i nacional i posarà en valor la diversificació de productes de la destinació: adults, esportiu, familiars, etc”. Per parlar d’aquesta qüestió entrevistem l’alcalde Jaume Dulsat.

D’altra banda, la Taula Gironina de Turisme conversa avui amb la Secretària d’Estat de Turisme i la Consellera d’Empresa i Coneixement. Isabel María Oliver i Àngels Chacón respondran les preguntes de la Taula a partir de les 11 del matí. En parlem amb el seu president Jordi Martí.

El PSC de Lloret de Mar organitza (també) una webinar aquest dijous sobre emergència climàtica global i transició ecològica a Lloret de Mar. Entrevistem el portaveu del grup municipal, Francisco Pastor.

El Club Tennis Lloret és una de les primeres entitats esportives de la vila en recuperar l’activitat. Aquesta setmana han pogut reiniciar els entrenaments de grup, tenint en compte els protocols de seguretat que s’han establert. Ho comentem amb Fernando Alejo, codirector del club.

Després anunciem que els Makers de Lloret repartiran aquest dijous ‘salvaorelles’ i ‘obreportes’ als veïns que els necessitin. Al matí seran al Puntet i a la tarda a la plaça de l’Església.

A continuació escoltarem la bonica experiència d’un membre del club esportiu Aigües Obertes, Albert Pons, que va sortir amb barca fa uns dies i navegar rodejat de dofins. Tot un espectacle que no oblidarà.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per...

Vintage – 4 Juliol 2025

Les cançons llegendàries i més importants de la teva vida

Bon Dia Bona Hora – 4 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.