Aquest dimecres us expliquem que una mestra de la Immaculada, nominada a millor docent de l’Estat espanyol. La professora Pilar Urdiales, de la Immaculada Concepció, ha estat nominada als premis Educa, com a millor docent de l’Estat Espanyol del 2022. Dins la categoria d’ESO i Batxillerat. Els premis Educa, coneguts com els ‘Goya’ de l’Educació, són uns guardons únics a Espanya, que reconeixen la bona pràctica docent segons els alumnes. Les propostes que fa l’alumnat són després valorades per un jurat especialitzat. La mateixa Pilar -que fa classes de llatí i de cultura clàssica– valora aquesta nominació com a un reconeixement “molt gratificant”. La professora, que és de Malgrat i fa 12 anys que treballa al col·legi Immaculada Concepció de Lloret, defensa l’aprenentatge basat en projectes. En el programa d’avui sentirem la seva veu.
Avui tenim el privilegi d’escoltar un fragment del CONCIERTO DE ARANJUEZ. El guitarrista és el músic turc-americà Celil Refik Kaya, a qui tindrem aquest dijous en una actuació única, dins del festival de guitarra del Mediterrani. També en parlem amb l’organitzador Tono Blasi.
En esports, anunciem que el primer equip del Club de Futbol Lloret ha iniciat aquest dilluns els entrenaments de pretemporada, a les ordres, un any més, d’Albert Batllosera.
Tot seguit, repassem l’agenda d’aquests dies, marcada per una exhibició de country del casal de la gent gran, avui a la Roca d’en Maig, la projecció de la pel·lícula READY PLAYER ONE o bé el concert de swing d’aquest dijous al cicle Fenals de Música.