17.9 C
Lloret de Mar

PROGRAMA

Bon Dia Bona Hora – 12 setembre 2022

L'informatiu matinal

Avui parlem amb la lloretenca Zineb Hattab, una de les joves promeses de la gastronomia mundial. L’empresa britànica William Reed Bisuness Media, que cada any elabora la llista dels 50 millors restaurants del món, ha elaborat una llista dels 50 joves xefs que han de marcar el futur i hi ha inclòs a Zineb Hattab, que actualment té dos restaurants de cuina vegana, a Suïssa: el Kle i el Dar.

Avui podem entrevistar-la per saber com ha rebut aquest reconeixement i també perquè ens expliqui com li van les coses.

Ahir es va commemorar la Diada Nacional de Catalunya i des de la ràdio vam fer un seguiment dels actes al municipi. Expliquem com va anar la jornada i sentirem les paraules de l’alcalde en el manifest que va llegir. També expliquem com va anar l’ofrena floral d’ERC a les persones que han donat la vida per Catalunya.

Escoltem, també, al cocteler William Arias, que va treballar 18 anys i mig al Floridita de Cuba i que ha estat a Lloret per fer una exhibició de daiquiris a l’Hotel Delamar.

Avui, s’obren les inscripcions dels cursos de l’Oficina de Català, del centre cívic del Rieral i del casal municipal de la gent gran. En donem els detalls i, a més, ampliarem la informació amb la regidora del casal de la gent gran, Arantxa Jiménez.

També avui, es tanca durant uns dies la primera planta de la biblioteca. Ho recordem amb declaracions de la regidora de l’equipament, Marina Nicolàs.

Acabem explicant que Angelique Pfitzner, impulsora del festival Lloret Negre, presenta la seva última novel·la aquesta setmana. Serà en un acte al barri de Sants de Barcelona i avui sabrem de què tracta la novel·la, titulada “Matilde”.

Darrers Programes