10.7 C
Lloret de Mar

PROGRAMA

Bon Dia Bona Hora – 13 Setembre 2022

L'informatiu matinal

Avui us expliquem que la Policia Local de Lloret de Mar (Selva) ha detingut dues persones per conduir beguts, provocar un accident i envestir un cotxe de la policia. Els fets van passar el dissabte a la nit, quan els serveis d’emergència van rebre una trucada sobre un accident de trànsit que havia passat a l’avinguda de Just Marlès. Després que un dels vehicles xoqués contra l’altre, els responsables de l’accident van fugir. La Policia Local va començar a buscar el cotxe i poc després el va interceptar al carrer de Frederic Mistral, posant el vehicle policial al mig per barrar el pas. Tot i així, els detinguts van envestir-lo i va quedar totalment inutilitzat.

L’Atlètic Lloret, el nou club de futbol de la vila, ha mostrat aquestes setmanes les seves queixes a les xarxes socials, perquè consideren insuficient l’espai que tenen per fer entrenar als seus equips. En uns minuts, entrevistem un responsable de l’equip, Tito Fornaguera.

Tot seguit, parlem amb la regidora d’Esports, Anna Garcia Castany, qui no només donarà resposta sinó que explicarà les bases per establir el repartiment d’espais i franges horàries en els dos equipaments disponibles: el Camp Municipal d’Esports i el Camp del Molí.

També parlem de Miguel Molina, que va pujar al podi aquest cap de setmana en les 6 Hores de Fuji, al Japó, en una nova prova del Mundial de Resistència.

A la segona part, amb Albert Robert, anunciem que han començat les obres del tram final del camí de ronda entre el castell i Fenals, i que s’han renovat la totalitat de les més de 400 butaques del teatre.

I acabem recomanant la Festa Major de les Alegries, d’aquest diumenge, amb la batiada popular, la inauguració de les noves rajoles i una llegenda molt especial. Els detalls, els donarà una membre del veïnat, Montse Xirgu.

Darrers Programes