Avui dimecres parlem dels serveis comunitaris que fan els alumnes de tercer d’ESO de l’institut Coll i Rodés. Cada alumne haurà de fer, fins al maig, deu hores del servei que esculli. Les opcions són col·laboracions amb Càritas, el programa Generació Connectada, el Plogging i Lloret Sense Barreres. El Servei Comunitari s’ha afegit com a activitat obligatòria a Secundària, amb l’objectiu que l’alumnat aprengui valors importants per a la vida quotidiana i perquè aprenguin a ajudar el poble i a connectar amb la comunitat. Ampliem aquesta informació amb la professora Clara Serrat.
Altres temes d’interès:
Salut: Entrevistem la musicoterapeuta Lourdes Bartolí per comentar com està funcionant el servei de musicoteràpia que beneficia pacients ingressats a les unitats de cures pal·liatives i llarga estada de l’Hospital de Calella. Un servei que l’any passat va atendre a un centenar de persones.
Sant Antoni Abad: Parlem de la benedicció d’animals que s’ha programat per aquest diumenge, per celebrar Sant Antoni Abat, que haurà estat dissabte. Els detalls ens els dona mossèn Martirià Brugada.
Cultura: Tindrem un espai per a la música per escoltar ‘Hogar’, la primera cançó que publica la lloretenca Jana Torras, amb qui parlem.
Gastronomia: Recordem que el restaurant The Factory, ubicat a dins de l’hotel l’Azure, sortirà a ‘Joc de cartes’ aquesta nit. Ho farà en una edició en què el popular programa de 3CAT visita diferents restaurants de les comarques de Girona per descobrir quin mereix el títol de millor establiment d’especialitat del territori.
