Bon Dia Bona Hora – 14 Maig 2025

Bon Dia Bona Hora – 14 Maig 2025
00:00

Avui dimecres parlem del servei de socorrisme, que comença demà 15 de maig i, per tant, es posarà en funcionament el servei de socorrisme a les platges de Lloret i Fenals. El servei estarà operatiu fins a mitjan octubre. A més, a partir de l’1 de juny començarà a funcionar a la resta de cales: Santa Cristina, Sa Boadella i Canyelles. Avui en coneixerem els detalls amb la regidora de Platges, Cristina Aymerich, a qui també li preguntarem, com a regidora de Patrimoni Cultural, per la celebració del Dia Internacional dels Museus.

Altres temes d’interès:

Teatre: Aquest dimarts s’ha presentat la programació de cloenda del cicle “Això al poble no li agradarà”. Serà els dies 30 i 31 de maig. Lloret de Mar és un dels municipis que se suma a la proposta i en coneixem els detalls amb el regidor del Teatre, Frederic Guich.

Taula Rodona: “Joan Domènech, el mestre que transmet cultura”, es durà a terme a l’escola Joan Domènech aquest dijous a la tarda. Ho comentem amb la moderadora, la directora dels serveis municipals d’Educació, Cristina Pinto.

LGTBIFÒBIA: Parlem amb la multidisciplinar Rocío Saiz, que participà aquest diumenge a la celebració de Lloret contra l’LGTBIFÒBIA. Ella mateixa ens explica què hi ha preparat.

Esports: El  Bàsquet Lloret ja ho té tot preparat per disputar aquest cap de setmana la Final a quatre per l’ascens a la Tercera FEB; d’altra banda, el Club Rem Santa Cristina s’ha proclamat campió de Catalunya amb els equips veterà femení i sènior masculí. L’entitat va ser una de les grans protagonistes de la regata, disputada el cap de setmana passat a Deltebre.

ÀUDIOS