Bon Dia Bona Hora – 28 Juliol 2026

Bon Dia Bona Hora – 28 Juliol 2026
00:00

Avui dimarts parlem sobre el decret de l’alcalde de Lloret que obliga la Policia Local a fer hores extra durant la temporada turística. A través d’un decret, Adrià Lamelas obliga els agents a fer hores extraordinàries sempre que l’inspector en cap ho consideri necessari. Des del govern municipal consideren que l’alta ocupació turística i l’increment de baixes mèdiques posen en risc la capacitat de resposta dels agents que van deixar de fer hores extres al maig com a protesta. El decret obliga a treballar fora d’horari quan calgui fins al 31 d’agost, ja que la població a la destinació arriba a triplicar-se. Recordem que els agents municipals no fan hores extra des del març, a l’espera d’arribar a un acord per renovar el conveni laboral. Avui volem valorar el decret de l’alcalde amb els sindicats CSIF i SIP-FEPOL. Per això ens tornen a visitar als estudis Óscar García i Gabriel Romero. Per part del govern municipal respon Alejandro Pérez. 

Altres temes d’interès:

Solidaritat: Entrevistem a Aysina Akhmedieva perquè denuncia que no hi ha gaire oferta de casals o campaments d’estiu per a adolescents que tenen necessitats especials. La lloretenca explica que li ha costat molt trobar un lloc on poder apuntar el seu fill adolescent i creu que la problemàtica afecta a més persones.

ON-OFF Music Festival: Avui parlem amb la dissenyadora lloretenca Laura Cabanas, que és l’encarregada d’organitzar el Market. El festival de música electrònica, recordem-ho, tindrà lloc aquest dissabte a Sa Caleta.

Cinema: Aquest dimecres el cicle de Cinema a la Fresca projectarà la pel·lícula Mufasa, a la Font de la Kaikuta. I també fixant-nos en l’agenda recordem que Jordi Soliguer presenta aquest vespre una biografia sobre Valentí Soliguer Pujol.

Successos: Donem els detalls de la investigació que han obert els Mossos d’Esquadra per la mort d’una turista adolescent aquest dilluns en un hotel de Lloret de Mar.

ÀUDIOS