Resultats molt destacats per l’Escola Gimnàstica Rítmica Lloret al Campionat comarcal de gimnàstica rítmica que s’ha celebrat a Lloret de Mar.
L’entitat va aconseguir la victòria amb el conjunt aleví, en Nivell A, i un tercer lloc amb el trio benjamí.

A més, també es van obtenir bons resultats individuals. En etapa aleví, Marina Poch va ser la primera classificada en exercici de pilota, mentre que en categoria infantil Alazne Rozas va ser la millor en corda. A més, Chiara Gorissen va pujar al podi infantil amb un tercer lloc.
L’entrenadora, Blanca Lloveras, es mostra molt satisfeta per la feina que han pogut fer les membres de l’escola.
“La veritat és que estem molt contentes, volem felicitar totes les nenes, tant les que van participar com les que no, perquè n’hi havia que estaven confinades”
Blanca Lloveras
Tot i els contratemps per casos de Covid, l’Escola Gimnàstica Rítmica Lloret va poder presentar una quinzena de participants.