Buba Sabaly i Joan Bernat, del Club Atletisme Lloret – La Selva, han estat els guanyadors de la 33a edició de la Cursa Mar i Murtra, celebrada aquest diumenge a Blanes. Sabaly, que corria a la seva localitat, va ser el més ràpid en la distància de 20 quilòmetres, amb un temps d’una hora, 9 minuts i 41 segons.

Per la seva part, Joan Bernat va vèncer en la distància de 10 quilòmetres, compartint podi amb dos atletes més del Lloret – La Selva: Àngel Mullera i Pere Boadas. El corredor explica que van sortir molt ràpid i que va poder aguantar fins al final en la primera posició.
“Vam sortir bastant ràpid i vaig aguantar fins al final, content de participar a Blanes una cursa que he fet moltes vegades i que em fa molta il·lusió guanyar”
Joan Bernat

En categoria femenina també va destacar l’actuació d’una altra lloretenca, Alfonsina Peppa. Va pujar al podi de la prova dels 20 quilòmetres, en el tercer lloc, amb un temps d’una hora i 32 minuts, per darrere d’Elisabeth Martín i Ana Belén García. Ho valora de manera positiva, tot i que reconeix que va patir, perquè era la primera prova que feia en la seva pretemporada.
“Fa un mes que he començat la pretemporada, és el primer dorsal que em poso i vaig patir, però estic contenta”
Alfonsina Peppa
La Cursa Mar i Murtra, organitzada pels Fondistes de Blanes, que l’any passat no es va poder celebrar a causa de la pandèmia, va reunir aquest diumenge 831 participants, entre les distàncies de 20, 15 i 10 quilòmetres.