Aquest dilluns ha canviat de sentit un carrer del barri del Rieral. Es tracta del vial de servei paral·lel a l’avinguda del Rieral, que fins ara seguia el mateix sentit de la circulació i ara s’ha invertit. És a dir, els vehicles han passat a circular de sud cap a nord, per evitar el col·lapse a la rotonda que hi ha entre el carrer Senyora del Rosell i l’avinguda del Rieral.
El regidor de Mobilitat, Albert Robert, assenyala que la voluntat és evitar el pas dels vehicles que no han de passar per la rotonda. Especialment a les entrades i sortides de les escoles.
Amb l’objectiu de continuar reordenant l’espai urbà, millorar la seguretat viària i pacificar el trànsit a l’entorn escolar, des d’aquesta setmana s’ha invertit el sentit del carril de serveis paral·lel a l’avinguda del Rieral. Fins ara seguia el mateix sentit de circulació.
La finalitat és, doncs, millorar la sortida de vehicles que van a parar l’avinguda del Rieral. Amb el canvi de sentit, s’evita que tots vagin a parar a la rotonda i que puguin accedir al nord del municipi de manera més àgil i ràpida.
