Cap de setmana amb els ‘americanos’ de protagonistes a Lloret de Mar

El municipi ha celebrat la 10a edició de la Fira dels Americanos, amb el mercat indià, molta música i una novetat que ha cridat molt l'atenció: l'Speakeasy al terrat de l'Ajuntament.

Els indians de Lloret de Mar, coneguts popularment com a americanos, han estat els protagonistes d’aquest cap de setmana al municipi. Durant tres dies, al passeig Verdaguer s’ha pogut visitar el mercat indià, que s’ha complementat amb un bon gruix de concerts a la Plaça de la Vila, on els animadors han amenitzat la festa i han fet gaudir a tothom.

I, com és habitual, la companyia local Quantus Teatre ha estat l’encarregada d’ambientar el mercat indià.

La novetat que més ha cridat l’atenció: l’Speakeasy, que s’ha mantingut en secret fins a l’últim moment i que ha portat els participants al terrat de l’Ajuntament, on han pogut gaudir d’unes vistes espectaculars de la badia de Lloret i d’una presentació de la història de la cocteleria i els indians, de la mà de dos coctelers destacats com són Jerónimo Vaquero i Antonio Naranjo.

Per tant, atractius molt variats perquè tothom pogués gaudir de la fira d’una manera o altra. Entre el públic, veïns de Lloret amb ganes de tornar a gaudir de la fira i també visitants, a qui els ha agradat molt la celebració.

Milers de persones han passat per la Fira dels Americanos, que ha celebrat la 10a edició, després de tres anys sense poder-se fer per la pandèmia.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.