Cap de setmana intens a Lloret, amb natació sincronitzada i atletisme adaptat

La Piscina Municipal i les Pistes d'Atletisme han estat les seus escollides per les diferents Federacions per acollir més de 700 esportistes.

Una de les fotos del cap de setmana: les noies de la natació artística a sota de l'aigua

El futur de la natació sincronitzada o artística de l’Estat espanyol i els millors atletes adaptats de Catalunya s’han reunit aquest cap de setmana a Lloret de Mar. La vila, que ha comptat amb la presència de més de 700 esportistes, ha estat la seu del Campionat d’Espanya de natació sincronitzada i del Campionat de Catalunya d’atletisme adaptat.

De nou, els equipaments esportius de Lloret han estat els escollits per diferents Federacions per dur a terme esdeveniments de gran magnitud. Un d’ells ha estat la Piscina Municipal, que ha estat la seu del campionat estatal de natació sincronitzada en les categories infantil i aleví, amb 540 participants.

La cita, organitzada per la Federació Espanyola de Natació i els clubs catalans Kallipolis, Sabadell i Granollers, es va dur a terme al llarg de tres jornades, combinant entrenaments i competició. Va finalitzar ahir i les valoracions són molt positives, tant pel nivell del torneig com per les instal·lacions.

Pel que fa al campionat d’atletisme adaptat, 45 esportistes amb discapacitats diverses van compartir a les pistes una jornada de competició amb 150 atletes sense discapacitat.

El sector esportiu s’ha vist molt afectat per la pandèmia del coronavirus i aquests esdeveniments -molt benvinguts- conviden a l’optimisme. Amb els dos campionats, Lloret de Mar ha tornat a viure un cap de setmana intens pel que fa a l’activitat esportiva.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.