Cap de setmana teatral al Casal de l’Obrera, amb «Un detectiu i cap pista» i «Illa Aloha»

L'associació Casamiga organitza les dues funcions, amb adults i infants, en llengua russa.

Nelly
Cap de setmana teatral al Casal de l’Obrera, amb «Un detectiu i cap pista» i «Illa Aloha»
00:00

El Casal de l’Obrera acull aquest cap de setmana dues propostes teatrals en llengua russa de la mà de l’associació Casamiga. Les representacions inclouen una comèdia de misteri dirigida a adolescents i adults i un espectacle familiar protagonitzat pels alumnes més joves de l’entitat.

La primera cita serà dissabte amb «Un detectiu i cap pista», una obra que combina humor, misteri i situacions absurdes. La història segueix tres detectius poc convencionals que intenten resoldre una sèrie de casos tan insòlits com ridículs, en una proposta que juga constantment amb l’inesperat. Des de Casamiga, la Nelly explica que es tracta d’»una comèdia bastant absurda» protagonitzada per tres actrius que interpreten uns detectius «bastant còmics i amb molt poca consciència». Al llarg de l’espectacle, els personatges s’enfronten a escenes inesperades i a crims tan estranys com divertits.

elenc illa ohana casamiga
Els integrants de l’obra ‘Illa Aloha: el poder de l’Ohana’.

L’endemà serà el torn d’ «Illa Aloha: El poder de l’Ohana», un espectacle familiar inspirat en la cultura hawaiana que posa l’accent en valors com l’amistat, la convivència i l’acceptació de les diferències. L’obra explica com la tranquil·litat d’una petita illa es veu alterada amb l’arribada d’uns visitants extraterrestres. A partir d’aquí, els habitants hauran d’aprendre a conviure amb els nouvinguts i descobrir el significat de l’»ohana», un concepte hawaià que identifica la família com un espai on tothom és benvingut i ningú queda enrere. Segons Nelly, l’espectacle està interpretat per 14 infants d’entre 4 i 12 anys i parla «d’amor, de família i d’acceptació d’una persona tal com és».

Amb aquestes dues propostes, Casamiga aposta per apropar el teatre en llengua russa a públics de totes les edats. «Un detectiu i cap pista» tindrà lloc dissabte (18h) i «Illa Aloha: El poder de l’Ohana» serà diumenge (18h) al Casal de l’Obrera. Les entrades es poden reservar per WhatsApp al número 698 999 033.

‘Massilia’ porta al Teatre de Lloret la història de l’exili connectada amb el present

La companyia La Jarra Azul tanca amb aquest muntatge una trilogia sobre els vaixells de l’exili iniciada fa més de vint anys.

Assaig obert de l’espectacle de dansa ‘Cartografies del moviment invisible’

Es farà avui dimarts, a les 19 hores, al Teatre i l'estrena es farà el 27 de setembre.

‘La Conferència dels Ocells’ inaugura la temporada del Teatre de Lloret, aquest dijous

L'espectacle, que és gratuït, es podrà gaudir a l'exterior del Teatre a partir de les 21 hores i es pot descarregar la invitació al web de l'equipament.

El Teatre acollirà aquest diumenge una versió en rus de ‘La Fàbrica de Xocolata’, inspirada en Willy Wonka

L’associació Casamiga presentarà aquesta adaptació amb la participació de 14 alumnes de Lloret de Mar i Castell d’Aro.