Prop d’un centenar de propostes s’han presentat als Pressupostos Participats d’aquest any. Són idees que han fet arribar els veïns amb la voluntat de millorar Lloret de Mar. El regidor d’Acció de Govern, Jordi Sais, està molt satisfet amb la resposta obtinguda, que és més alta que en les edicions anteriors.
Aquest any, les propostes han de generar benefici per al conjunt del municipi i un import màxim de mig milió d’euros. N’hi ha de molt variades. Hi ha propostes que s’han presentat a títol individual i d’altres que s’han presentat a través de col·lectius, com entitats o associacions de veïns.
Ara el proper pas és que les propostes siguin estudiades pels tècnics de l’Ajuntament, que determinaran si són viables o no. Es tracta de la segona etapa del procés. Un cop fet l’anàlisi, es farà l’assemblea de retorn, programada per al 21 d’abril. Les votacions seran de l’1 al 15 de juny.
Tot plegat es pot consultar al web de l’Ajuntament.