La Coral Unió Lloretenca ret homenatge a tothom que hi ha passat en els seus 65 anys

L'entitat de cant coral celebra aquest diumenge el 65è aniversari amb una gran festa al teatre municipal.

La Coral Unió Lloretenca, aquest any

Manel Alsina
La Coral Unió Lloretenca ret homenatge a tothom que hi ha passat en els seus 65 anys

00:00



La Coral Unió Lloretenca celebra 65 anys de vida i ho fa amb una gran festa al teatre municipal, aquest diumenge a la tarda.

La festa ret homenatge a tots els cantaires i directors que han passat per la coral al llarg de 65 anys. Un reconeixement a la seva voluntat de fer país, de mantenir les tradicions i de transmetre aquest esperit a les noves generacions. Ho ha destacat l’actual director, Manel Alsina.

La coral es va fundar l’any 1952 sota l’empara de la Federació de Cors de Clavé i, des de llavors, han passat per l’entitat 230 cantaires i 14 directors. Actualment, la Coral Unió Lloretenca compta amb 25 cantaires. A més, es complementa amb una coral infantil per intentar garantir el futur de l’entitat, ja que, segons el director, el relleu els preocupa.

La celebració dels 65 anys és aquest diumenge, a partir de les cinc de la tarda al teatre municipal. L’entrada és gratuïta, però les invitacions ja s’han esgotat.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.