Dani Escayola exposa les seves fotografies «per inspirar la gent a protegir el mar»

'Oceans llunyans: històries de la vida marina' obre les portes aquest divendres a Blanes.

L'autor de les fotografies amb unes quantes imatges de gran bellesa.
Dani Escayola
Dani Escayola exposa les seves fotografies «per inspirar la gent a protegir el mar»
00:00

El lloretenc Dani Escayola és biòleg ambiental i tot un «apassionat» a la fotografia submarina. Amb les imatges que ha estat fent en els darrers anys a Austràlia i Indonèsia, ha muntat la mostra ‘Oceans llunyans: històries de la vida marina’, la qual obre les portes aquest divendres a Blanes.

L’exposició està formada per fotografies de gran bellesa, on hi ha «des de cavallets de mar de menys d’1 centímetres fins a majestuoses balenes geperudes de 16 metres», segons Dani Escayola.

«Vull inspirar la gent a protegir el mar»

Dani Escayola

L’exposició de fotografia submarina obre les portes aquest divendres a la Casa Saladrigas de Blanes, on aquest dissabte es fa la inauguració. L’entrada és gratuïta i es pot visitar fins el 28 de juny.

animals 1
Una de les fotografies de l’exposició ‘Oceans llunyans: històries de la vida marina’ de Dani Escayola.

La iniciativa es complementa amb visites de les escoles i xerrades amb Dani Escayola que tindran lloc els dies 14 i 28 de juny (11h).

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.