17.8 C
Lloret de Mar

Derrota del Club Hoquei Lloret a la penúltima jornada de lliga

Els de Xavi Albet, que ja tenen la permanència assegurada a l'OK Lliga Plata, van perdre 6-2 a la pista del Tordera.

Marc Gómez, capità de l'equip, en un partit d'aquesta temporada (Club Hoquei Lloret)
Marc Gómez, capità de l'equip, en un partit d'aquesta temporada (Club Hoquei Lloret)

Darreres Notícies

El Club Hoquei Lloret va perdre per 6-2 a la pista del Tordera, en la penúltima jornada de l’OK Lliga Plata. Els lloretencs sempre van anar per darrere en el marcador i no van poder tornar amb un resultat positiu.

servicios profesionales jimenez

Marc Gómez va retallar diferències pel Lloret quan l’equip ja perdia per 2-0. Al descans, el marcador era de 4-1 i això va suposar una llosa molt gran pels de Xavi Albet, que només van poder trobar porteria en el segon temps en una ocasió, per mitjà d’Aleix Pastor. El tècnic lamenta que no van competir com era necessari.

“És una derrota intranscendent, però des del primer moment es va veure que no estàvem a la pista, no vam competir com ho hauríem d’haver fet”

Xavi Albet

Amb aquesta derrota, el Club Hoquei Lloret se situa vuitè, amb 28 punts.

spot_img

El + Vist