27.1 C
Blanes

Detenen tres homes a Lloret de Mar per transportar 75 quilos de marihuana envasada al buit

Els Mossos els van interceptar en un control mentre circulaven amb 23 caixes de droga valorada en més 112.000 euros.

Les caixes confiscades a Lloret de Mar amb cabdells de marihuana envasats al buit
Les caixes confiscades a Lloret de Mar amb cabdells de marihuana envasats al buit

Els Mossos d’Esquadra han detingut tres homes a Lloret de Mar per transportar 75 quilos de marihuana valorada en més de 112.000 euros. Els agents van enxampar els sospitosos el passat 29 de febrer en un control rutinari a la carretera C-63. A més de les caixes de droga, els policies van trobar 700 euros en bitllets fraccionats i les claus d’un altre vehicle amb 326 caixes d’oli de dubtosa procedència a dins el cotxe amb què circulaven.

La tarda del 29 de febrer els Mossos d’Esquadra van aturar una furgoneta amb tres ocupants al seu interior durant un control de pas a la carretera C-63, al punt quilomètric quatre. En mirar a dins, es van adonar que el conductor havia fet un gest d’amagar algun objecte a la butxaca dels seus pantalons.

En escorcollar el vehicle, els agents hi van localitzar 23 capses de cartó precintades que contenien bosses plenes de cabdells de marihuana envasats al buit. Cada caixa contenia tres bosses estanques plenes de droga, amb un pes total de més de 75 quilograms de substància. De fet, segons estimacions de l’Oficina Central Nacional d’Estupefaents del Ministeri de l’Interior, la droga estaria valorada en més de 112.000 euros.

Els detinguts, que tenen entre 23 i 37 anys i són de nacionalitat albanesa, croata i búlgara, i amb domicilis a Lloret de Mar, van quedar detinguts com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública. Un d’ells tenia antecedents. El passat 3 de març van passar a disposició de jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Blanes, que va decretar el seu ingrés a presó.

Contingut per a tu

L’home assassinat al centre de Barcelona estaria relacionat amb un grup de narcotraficants desmantellat a Lloret

Els investigadors vinculen l’execució amb una venjança entre bandes rivals.

Els Mossos desmantellen un punt de venda de droga en un pis ocupat de Lloret de Mar

La investigació ha permès detenir tres presumptes traficants aquest dimarts.

La Plataforma per una Educació Digna reclama una aula d’acollida accelerada per al curs vinent a Lloret de Mar

El curs passat van arribar 376 estudiants amb la Matrícula Viva més elevada de la demarcació.

Primer cap de setmana de la Festa Major de Santa Cristina

La cercavila i el correfoc donen pas a diferents activitats entre avui i diumenge.

96 persones donen sang aquest dijous al Teatre de Lloret de Mar, amb 11 donants nous

La campanya continua aquest divendres (16 a 21h) al centre cívic del Rieral.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 18 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 17 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 16 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal