Diumenge, 29a travessia nedant a la platja de Lloret

Aquest diumenge se celebra la travessia nedant a la badia de Lloret. El Club de Natació l’ha avançat uns dies perquè no coincideixi amb cap altra travessia i, d’aquesta manera, poder arribar als 300 participants. Com l’any passat, hi haurà la possibilitat d’anar de punta a punta de la platja, recorrent els 1.200 metres que […]

Travessia de l'edició 2013

Olga Valls
Diumenge, 29a travessia nedant a la platja de Lloret

00:00



Aquest diumenge se celebra la travessia nedant a la badia de Lloret. El Club de Natació l’ha avançat uns dies perquè no coincideixi amb cap altra travessia i, d’aquesta manera, poder arribar als 300 participants.

Com l’any passat, hi haurà la possibilitat d’anar de punta a punta de la platja, recorrent els 1.200 metres que separen el Mirador dels Campions fins al passeig de Sa Caleta, o bé de nedar els 450 metres que hi ha entre el Club Nàutic i el mateix punt d’arribada. La presidenta de l’entitat organitzadora, Olga Valls, explica que per fer la primera prova cal haver entrenat, mentre que la segona modalitat està oberta a tothom. Cadascú escull quina de les dues travessies vol fer.

La prova, que arriba a la 29a edició, és tot un clàssic a Lloret, que atrau a nedadors, però també al públic que ho mira des de la sorra. Antigament es feia un entrenament abans de la travessia. Avui en dia, però, ha perdut la raó de ser, perquè els veïns ja s’entrenen pel seu compte.

El Club Natació Lloret repartirà premis per a les diferents categories, a banda de donar un guardó especial per el primer en arribar i per al primer lloretenc, tant en homes com en dones. A més, hi haurà un obsequi i esmorzar per a tothom. Qui vulgui apuntar-s’hi, pot fer-ho a través de la pàgina web de l’entitat o bé el mateix dia al passeig de Sa Caleta. La inscripció per a la travessia llarga s’obrirà a dos quarts de nou, mentre que l’altra, es podrà fer a partir de les deu.

I la travessia tindrà una vessant benèfica, amb la campanya La fam no fa vacances. En aquest sentit, tant els participants com el públic podran col•laborar donant qualsevol tipus d’aliment, que després el club entregarà a Càritas.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.