10.7 C
Lloret de Mar

Doble sessió de contes, aquest dissabte a Lloret

'Els rumors sobre en Barbablava' a Can Gallissà i 'La Família de les germanes Algaba' a la Biblioteca.

Detall del conte 'Els rumors sobre en Barbablava'.
Detall del conte 'Els rumors sobre en Barbablava'.

Darreres Notícies

Aquest dissabte hi ha dues sessions de contes, a Lloret de Mar. La primera es farà a la llibreria Can Gallissà, amb la colla Vivim del Cuentu, que explicaran el conte “Els rumors sobre en Barbablava”.

servicios profesionales jimenez

Es tracta d’una història en què apareixeran personatges molt divertits amb un relat clàssic. Hi haurà arguments plens de sorpreses i, sobretot, molt d’humor. Neus Sala, de Can Gallissà, explica que “la colla del Vivim del Cuentu son divertits i connecten ràpidament amb la mainada, segur que quedareu encantats”, adreçant-se a tothom.

La sessió de contes a Can Gallissà és aquest dissabte, a les 11 del matí. És una activitat adreçada a infants a partir de quatre anys.

També aquest dissabte, hi haurà el Racó dels Contes a la Biblioteca Municipal. La sessió comptarà amb l’explicació de la història “La família de les germanes Algaba” i també inclourà un taller. Tot plegat, anirà a càrrec de la contista Clara Algaba.

El relat tindrà com a protagonistes la Joana i la Mariona, dues germanes. Una d’elles haurà explicarà a la seva classe que té dues mares. Per fer-ho, rebrà l’ajuda d’un mosquit verd, l’Adrià, que ve del Planeta Verd i que demostrarà que hi ha un molts tipus diferents de famílies al Planeta Terra.

L’activitat serà aquest dissabte, a dos quarts de dotze del matí, a la Biblioteca de Lloret. S’adreça a infants a partir de tres anys.

spot_img

El + Vist