L’Esplai Dofins organitza una quina solidària en què una part dels beneficis aniran destinats a La Marató de TV3, dedicada a la investigació de la Covid-19. Hi haurà diferents premis i es farà de manera virtual, en directe, a través de Facebook i Instagram.

Kathy Caballero, de l’esplai, exposa que “volem col·laborar amb La Marató i recuperar l’esperit de les quines de Nadal”. Una part dels diners recaptats amb la quina seran per a la Marató i la resta per al mateix esplai.

La “Dofiquina”, amb tot tipus de premis, cedits per establiments de Lloret i de fora, se celebrarà el pròxim 27 de desembre, a les 6 de la tarda. Els interessats en participar poden adquirir, per un euro, un cartró que permet jugar fins a cinc quines. Ho poden demanar a través del Puntet o enviant un correu electrònic a [email protected].