El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.

Important victòria aquest cap de setmana del Bàsquet Lloret, en la setena jornada de la Supercopa masculina. Els lloretencs es van imposar a la pista del Collblanc per un marcador de 58-95, que els ajuda a recuperar el camí de les victòries. Els homes de Marc Ciurana es van mostrar molt superiors i, especialment en el segon quart, amb un parcial de 13-26, van marxar en el marcador. Al descans, la diferència era de 15 punts, i aquesta es va ampliar en els dos següents períodes. L’equip acaba la jornada novè, amb 9 punts, amb un balanç de 3 victòries i 3 derrotes.

Pitjor van anar les coses pel sènior femení del Bàsquet Lloret, que no van poder obtenir un resultat positiu davant del líder de la Primera Catalana, el Club Bàsquet Blanes. Les lloretenques van patir una dura derrota, per un marcador de 42-73, fruit de la superioritat de les blanenques. És una derrota que deixa l’equip en la dotzena plaça, amb 5 punts.

Més resultats. El Club de Futbol Lloret va tornar del seu desplaçament a Cardedeu amb un punt, després d’empatar a 1 en un partit en què els lloretencs van perdonar massa en atac i on, fins i tot, van fallar un llançament de penal. En la primera part van arribar els dos gols del partit. El primer el va fer el Cardedeu, que es va avançar en el minut 22, en una acció d’Hibrajem Tunkara. El gol de l’empat del Lloret va arribar abans del descans, en el minut 41, obra de Marc Medina. És un empat que deixa el Lloret en el segon lloc de la classificació de la Primera Catalana, amb 11 punts.

Canviem d’esport. El Club Futbol Sala Lloret segueix sense trobar el camí de les victòries i en aquesta jornada ha encaixat una nova derrota, en la Lliga Preferent Catalana. Va ser per 7-5 a la pista del Sant Gregori Almogàvers. El conjunt lloretenc va marxar al descans amb una derrota momentània de 2-1 i, tot i que van fer una segona part competitiva, els rivals sempre van estar per davant en el marcador. És una nova derrota, com diem, pel Club Futbol Sala Lloret, que acaba la quarta jornada de lliga en la penúltima posició, encara sense puntuar.

Qui sí que va poder guanyar va ser el Lloret Esportiu Futbol Sala, que va superar el Santa Susanna per un marcador de 7-5, en la jornada 4 de la Fase Prèvia de la Primera Catalana.

Un moment del partit d'aquesta jornada (Lloret Esportiu Futbol Sala)
Un moment del partit d’aquesta jornada (Lloret Esportiu Futbol Sala)

Es tracta de la segona victòria de la temporada. Lucas Allende va obrir el marcador per partida doble i, a partir d’aquí, els lloretencs van saber administrar l’avantatge i estar sempre per davant en el marcador. Amb aquest triomf, el Lloret Esportiu Futbol Sala se situa quart, amb sis punts.

Lloret de Mar acull l’Eurockey Cup d’hoquei patins

La competició es disputa aquest cap de setmana en la categoria femenina sub-17 i el vinent en la sub-15 amb partits al Pavelló Municipal i a la Ciutat Esportiva de Blanes.

La Piscina de Lloret estarà tancada de manera indefinida per problemes estructurals

L'Ajuntament espera rebre l'informe tècnic a finals de novembre i tenir enllestit el projecte d'obra a principis del 2027, per poder començar els treballs i reobrir quant abans millor.

El Centre Excursionista de Lloret obre la temporada amb una travessa entre Vallter i Núria

L’entitat prepara també la pujada al Montgròs per la Festa Major i la caminada solidària Tossa-Lloret, al desembre

Daniela Guillén tancarà el Campionat d’Espanya de Motocròs participant en dues categories

Dissabte, competirà en la categoria femenina, mentre que diumenge tornarà a enfrontar-se als pilots de la categoria MX2.