25 C
Blanes

El centre cívic del Rieral ha reobert després de tres mesos tancat per la pandèmia

La regidora de Participació Ciutadana, Lara Torres, celebra que el centre s’hagi pogut reobrir i agraeix que tots els usuaris compleixen les mesures d’higiene i seguretat. 

El centre cívic del Rieral ja ha reobert
El centre cívic del Rieral ja ha reobert
Lara Torres

El Centre Cívic del Rieral ja ha obert portes de nou. Ho va fer dilluns i al llarg de l’estiu obrirà de dilluns a divendres, matí i tarda, de nou a una i de cinc a vuit. El centre, com tots els equipaments municipals, va haver de tancar quan es va decretar l’estat d’alarma i va començar el confinament.

La regidora de Participació Ciutadana, Lara Torres, celebra que el centre s’hagi pogut reobrir i agraeix que tots els usuaris compleixen les mesures d’higiene i seguretat. De moment, només s’ha reobert aquest centre cívic perquè és el que té més activitat. La resta, segueixen tancats, tot i que les entitats que necessiten recollir material ho poden fer.

El centre ofereix hidrogel per a tots els usuaris (Ajuntament de Lloret de Mar)

Durant l’estat d’alarma, els responsables dels centres cívics han seguit actius i, entre altres coses, han preparat un seguit de cursos per fer aquest estiu. Lara Torres explica que d’aquesta manera volen compensar que bona part de l’oferta es va haver d’aturar amb la pandèmia.

Les inscripcions d’aquests cursos, que s’han obert aquesta setmana, estan anant a bon ritme i fins i tot es plantegen crear nous grups. Les classes es faran entre el 6 de juliol i el 28 d’agost. Repassem l’oferta: el dilluns a la tarda, de sis a vuit, es farà un curs de ganxet de colors i amigurumis amb Lourdes Pagès; el dimarts, també de sis a vuit, hi haurà un curs de pintura amb Stella González; el dimecres la proposta es titula Reciclem i restaurem amb Rosa Haba, al matí de nou a onze; el dijous a la tarda, de sis a vuit, es farà un taller de dibuix i il·lustració amb Eva Ramos; i el divendres hi ha doble proposta: al matí de nou a onze Cosim a màquina amb Ascen Vázquez i a la tarda, de sis a vuit, Pulseres i puntes amb Rosa Carrasco.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.