El cicle ‘Revolució emocional’ torna aquest divendres amb la ponència ’10 habilitats per la vida’

Anirà a càrrec d'Àlex Maset, que és psicòleg, coach i un dels fundadors de l'Escola d'Educació Emocional VEIE, que és qui organitza aquest cicle de conferències.

Cartell de la conferència

Àlex Maset
El cicle ‘Revolució emocional’ torna aquest divendres amb la ponència ’10 habilitats per la vida’

00:00



Àlex Maset serà el ponent de la segona xerrada del cicle Revolució emocional, que arriba aquest divendres. L’organitza l’Escola d’Intel·ligència Emocional VEIE, de la qual el mateix Àlex Maset és un dels fundadors.

A la conferència d’aquest divendres, el ponent, que és psicòleg, coach i docent en l’àmbit sanitari i educatiu, presentarà 10 habilitats per la vida. Assegura que serà un espai de reflexió molt pràctic. En aquest sentit, Àlex Maset explica que aquesta xerrada dona eines bàsiques per viure en un món on cada cop les persones tenen menys temps i van més de bòlid.

Segons el ponent, la conferència s’adreça a un públic adult molt variat, ja que les habilitats serveixen per a qualsevol àmbit de la vida.

Recordem que en la primera xerrada, el convidat va ser el periodista Adam Martín, que va parlar de nutrició i va aconseguir omplir la sala. En aquesta ocasió, queden poques places per escoltar quines són les 10 habilitats per la vida; així que els interessats han d’apuntar-se com abans millor a través del Facebook de VEIE.

La xerrada serà aquest divendres, a les set de la tarda, a la sala polivalent de la Biblioteca. El cicle comptarà amb dues jornades més: Mira a tu alrededor amb César Bona, el 21 de març, i El poder de las historias en educación amb Jordi Amenós, el 5 d’abril.

Obertes les inscripcions als cursos i activitats dels Centres Cívics

L’oferta inclou noves propostes d’informàtica i intel·ligència artificial, a més dels cursos habituals.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.