El Club Hoquei Lloret s’estrena en lliga amb una victòria a la pista del SHUM (3-6)

Pol Auguet, amb tres gols, va ser un dels protagonistes del derbi selvatà de la primera jornada de l'OK Lliga Plata.

Pol Auguet, celebrant un dels tres gols que va fer a Maçanet
Xevi Cabanas
El Club Hoquei Lloret s’estrena en lliga amb una victòria a la pista del SHUM (3-6)
00:00

El Club Hoquei Lloret s’ha estrenat en lliga amb una victòria a la pista del SHUM de Maçanet. Els homes de Xevi Cabanas es van imposar per un marcador de 3-6, amb tres dianes de Pol Auguet, que va ser un dels protagonistes.

Els lloretencs van disputar una primera part molt igualat, en què Aleix Pastor va fer el 0-1 quan quedaven 6 minuts per arribar al temps de descans. En la represa, el Lloret es va situar amb un avantatge de 0-3, amb dos gols de Pol Auguet. Els rivals van retallar diferències amb dues dianes, però els lloretencs, per mitjà de Pol Auguet, Hugo Laguna i Sebastián Duhalde, van sentenciar el partit.

L’entrenador de l’equip, Xevi Cabanas, ha destacat que l’objectiu de la temporada és poder arribar amb opcions de pujar de categoria en el tram final de competició.

«L’objectiu és estar a dalt i arribar a les últimes jornades amb opcions d’ascens»

Xevi Cabanas

És una victòria que dona els primers tres punts de la temporada al Club Hoquei Lloret.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.