El Club Voleibol Lloret encaixa una nova derrota i segueix sense conèixer la victòria aquesta temporada

La derrota provoca que l’equip continuï una setmana més en l’últim lloc de la classificació, sense cap punt.

Imatge d'arxiu del Club Voleibol Lloret (Joan Delgado)

El Club Volei Lloret segueix sense trobar el camí del triomf i ha tornat a perdre en la cinquena jornada de la Segona Divisió. L’equip de Gerardo Rey va caure a la pista del Sant Pere Pescador per un marcador d’1-3.

El primer parcial va ser contundent a favor de les rivals, per 25-16, mentre que les lloretenques es van imposar en el segon període, per 20-25. Però el Sant Pere Pescador va ser intractable en el tercer i quart set i els va guanyar per 25-8 i 25-11. La derrota provoca que l’equip continuï una setmana més en l’últim lloc de la classificació, sense cap punt.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.