El debut del Lloret a la Lliga arriba en un bon moment, tot i les baixes que afecten part de la plantilla. Segons el tècnic de l’equip, Amós Gasca, la baixa d’alguns jugadors, incloses lesions de llarga durada, complica la planificació, però no limita les aspiracions. Els rivals d’aquesta temporada, especialment el Palamós, es presenten com un repte considerable. Aquest equip va demostrar la seva força arribant fins a les semifinals de play-off la temporada anterior, i aquest curs s’ha reforçat per mantenir un alt nivell competitiu.
El Lloret s’enfrontarà en el primer partit de lliga precisament al Palamós, un conjunt que destaca pel seu ritme altíssim. La renovació de la gespa del camp municipal es veu com un element positiu que pot reforçar el joc a casa, segons Amós Gasca.
«El Palamós és un equipàs. Ja l’any passat tenia una gran plantilla i un gran equip i ho van demostrar arribant a les semifinals de play-off i s’han reforçat bé.»
Amós Gasca
Malgrat les baixes, el Lloret ha reforçat la plantilla. La valoració és que la qualitat del grup ha millorat respecte la temporada anterior. Aquesta progressió reforça la confiança de cara als enfrontaments que es presenten, tot i que l’equip sap que competir a casa requereix una millora respecte a temporades anteriors, on els punts fora de casa han superat els aconseguits a domicili.
«Aquest any ens ha canviat la gespa i crec que ens ajudarà amb el nostre joc, poder fer-nos una mica més forts i ho hem d’intentar i ho hem d’aconseguir.»
Amós Gasca
Amós Gasca també destaca la presència d’altres equips forts com Figueres, Palamós i Granollers, mentre que alguns equips tenen pressupostos més elevats, tal com passa amb el Tossa.
«Crec que som un equip que intentem competir a tot arreu i contra qualsevol rival i a qualsevol moment del partit i això ho tenim bastant interioritzat.»
Amós Gasca
Pel que fa a l’objectiu del club, no es busca ser líders des de l’inici, sinó tenir opcions d’arribar al play-off o fins i tot optar pel títol, de manera similar a la temporada passada, tot i que són conscients de la dificultat d’un campionat llarg i competitiu.
El debut a la lliga de l’equip lloretenc serà aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d’esports.
