El lloretenc Fernando Orellana publica la seva nova cançó ‘Mala suerte’

Serà aquest divendres, en què explica que va acabar una relació a distància sense poder-se acomiadar en persona.

L'artista lloretenc Fernando Orellana.
Fernando Orellana.
El lloretenc Fernando Orellana publica la seva nova cançó ‘Mala suerte’
00:00

El cantant lloretenc Fernando Orellana publica aquest divendres la seva nova cançó. ‘Mala suerte’ s’inspira en una experiència personal seva: el fet d’acabar una relació d’amor a distància sense poder-se acomiadar en persona.

En Fernando considera que haver de dir adéu a través del telèfon mòbil és tenir ‘mala sort’. Afegeix que la cançó «em representa molt, els meus saben que he arribat a tenir molta mala sort«. Assegura que aquest tema també fa referència a les altres cançons publicades.

portada cançó Fernando Orellana
La portada de la cançó ‘Mala suerte’ de Fernando Orellana.

Fernando Orellana s’ha traslladat a viure a Madrid, per treballar amb la seva música. Explica que troba molt a faltar Lloret i la seva família, i que ve cada cop que pot.

La cançó ‘Mala suerte’, que forma part d’un nou projecte del cantant, es publica aquest divendres, 26 de setembre a Youtube i a la resta de plataformes.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.