25 C
Blanes

El lloretenc Santiago Gutiérrez, delegat a Girona del Col·legi de Graduats Socials de Barcelona

Tot i que exerceix des del mes de març, divendres passat es va fer l'acte oficial de presa de possessió del càrrec.

Acte oficial de presa de possessió
Acte oficial de presa de possessió
Santiago Gutiérrez

El lloretenc Santiago Gutiérrez ha pres possessió del càrrec de Delegat Territorial a Girona del Col•legi de Graduats Socials de Barcelona. Tot i que va ser nomenat el passat mes de març, aquest divendres es va dur a terme l’acte oficial, amb el president del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

Entre les seves noves tasques, hi haurà la de coordinar les activitats que impulsi el mateix Col•legi de Graduats Socials i resoldre els problemes que sorgeixin amb l’administració pública. Santiago Gutiérrez ha exposa que entre els objectius que es marca en aquesta nova etapa, hi ha “intentar de nou recuperar els estudis del Grau de Relacions Laborals a la Universitat de Girona, que és l’única universitat d’arreu de Catalunya que no té aquests estudis i una de les poques de tot l’Estat”.

Un graduat social és un professional que treballa en l’àmbit de l’assessoria jurídica, en matèria sociolaboral. El càrrec permet intervenir en processos judicials, sempre que siguin referents als drets dels treballadors.

Entre les principals competències d’un graduat social es troba l’estudi, l’assessorament, la representació i la gestió dels casos permesos per la llei, així com les qüestions laborals i socials.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.